כל התמונות באתר הן להמחשה בלבד
התקשרו
ממתקי אליאס וקסמן בע"מ

סידור שולחנות מתוקים

עולם שולחנות המתוקים, בר מתוקים, תופס תאוצה בשנים האחרונות.

אם בעבר שולחנות הממתקים באירוע נראו רק בימי הולדת לילדים, היום המצב שונה לגמרי. שולחנות מתוקים ניתן למצוא כמעט בכל אירוע לכל מגוון הקהלים בגילאים השונים. אירוע כדוגמת בריתות, ימי הולדת, בר/בת מצווה ואפילו חתונות!

ממתקים מתקבלים תמיד בשמחה בכל גיל.

מגוון הממתקים הקיים כיום רחב ועשיר כך שניתן להגשים כמעט כל חלום העולה על רוחכם.

אז איך ומאיפה מתחילים?

ראשית, נמליץ לחפש ברשת תמונות מאירועים דומים אשר יכולים להוות בסיס לשלב החיפושים ולתת מגוון של רעיונות. לאחר מכן, כדאי לחפש צבעים מועדפים המתאימים לאירוע, כמות האורחים, סוג האורחים והעדפות טעם. לסיכום, לפני הרכישה יש להתאים את הכלים בהם יוצגו הממתקים. חשוב לבדוק האם הכלים מתאימים לממתקים וליהפך. גם כאן יש המון אופציות והשמיים הם הגבול, תנו לדמיון להשתולל. ניתן לשלב מספר סוגים של כלים, לשלב צבעים וצורות. בכלים נמוכים / גבוהים ניתן להניח שיפודי ממתקים: להשחיל ממתקים על שיפודים (לא לשכוח לקטום את ה"שפיץ") כמו מרשמלו או סוכריות גומי. רעיון נוסף מעניין ומבוקש הוא להניח לקריצים שטוחים (הידועים גם בשמם "חמצוצים") כך שהם נופלים החוצה מן הכלי כמו מפל. בכלים שקופים אותם ניתן לעטר בסרט צבעוני ניתן למלא מסטיקים, סוכריות ועוד…

לאחר כל הבדיקות והתכנונים הגיע הזמן לרכוש. אנו מאמינים כי עכשיו, כשבדקתם הכל, תגיעו לקנייה בידיעה ברורה מה אתם מחפשים. ואם לא, אז בחנות היבואן של אליאס וקסמן תמיד תמצאו אוזן קשבת ומוכרים מנוסים שיעזרו לכם בשלב הזה ויוכלו לייעץ בהתאמת המוצר והכמות לפי צורכיכם.

מן המוצרים המבוקשים ניתן למצוא מרשמלו בשלל צבעים דוגמת ירוק, צהוב, ורוד, כחול ובצורות שונות. לקריצים שטוחים המכונים "מצוצים" במגוון טעמים וצבעים כחול,ירוק, אדום, צבעוני ועוד. לקקנים, סוכריות על מקל, במגוון של טעמים וצורות, סוכריות גומי בטעמים שונים ובצורות שונות ועוד ועוד.

אנו מאחלים לכם מזל טוב, אירוע צבעוני, מתוק וטעים!