כל התמונות באתר הן להמחשה בלבד
התקשרו
ממתקי אליאס וקסמן בע"מ

ספק ממתקים לחתונה

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת של שילוב ממתקים ב-בר המשקאות. אם בעבר חשבנו שבר משקאות מסתכם בוודקה, טקילה וכדומה, היום אנו יודעים כי בהגיענו לחתונה נמצא מספר כלי הגשה על הבר מעוצבים בשלל ממתקים טעימים וצבעוניים.
 
אנשים שואלים, זה חובה? אם כן, התשובה היא לא. אבל, ממתקים במידה עושים טוב על הנשמה. אנשים רוקדים, נהנים ורוצים גם משהו מתוק לנשנש יחד עם המשקה או סתם כי "בא להם משהו מתוק" עד שיגיעו הקינוחים ואולי גם אחריהם.
 
אז כמה להביא אתם שואלים? גם כאן התשובה לא חד משמעית. יש לבחון בתחילה כמה חבר'ה צעירים יגיעו. מניסיון, ככל שמספרם עולה כך כמות הממתקים תגמר מהר יותר. לדוגמא, לחתונה אליה מוזמנים כ-100 חבר'ה צעירים מומלץ להכין כ- 10 קילו של סוכריות שונות. לכן חבל לרכוש כמות גדולה של סוכריות כאשר אין בכך ממש צורך. אגב, תופתעו לגלות שלא רק חבר'ה צעירים נהנים מהממתקים. ממתקים מחזירים לא מעט אנשים לטעמי הילדות שלהם ומעוררים בהם נוסטלגיה נעימה.
 
מה עוד משפיע על כמות הממתקים באירוע? הטעם והאיכות כמובן. מכיוון שהוצאה זו תהיה ככל הנראה ההוצאה הנמוכה ביותר שלכם בחתונה (פרט אולי למעטפות המגיעות בחינם מהאולם..), שווה להשקיע עוד כמה שקלים בודדים לקילו ולבחור ממתקים איכותיים שלחוגגים יהיה כיף וטעים לאכול. רכשו בעצמכם את הממתקים, אך בקשו מחברים או משפחה להביא אותם בערב האירוע. עם כל ההתרגשות חבל שהממתקים ישכחו בבית. חשוב מאוד: לא להשאיר את הממתקים ברכב חם או בכל מקום חם, גם לא לחמש דקות. ממתקים הם מוצרים רגישים מאוד לחום וחבל שיהרסו עקב כך.
 
ועכשיו הסוגים: מניסיוננו, אנו ממליצים על שילוב של סוכריות מתוקות וסוכריות חמצמצות. כגון: לבבות אפרסק, נחשים רגילים, בננות ותותים. בנוסף ניתן לשלב גם מקלות בטעם תות שדה ממולאים בקרם בטעם וניל. מסדרים בכוס וזה נראה מקסים. מה עוד? שטיחים חמוצים (שוב סידור בכוסות או במגשים), לקריץ צבעוני בסגנון אנגלי ממתקים ממולאים בטעמי אבטיח, תות וקולה ואפילו סוכריות על מקל בצורת לבבות
 
לאמיצות שביניכן, מה דעתכן על זר כלה ממרשמלו פרחים? נשמע הזוי? גם אנחנו חשבנו עד שניסינו. אנחנו די בטוחים שזר כזה ישמחו לתפוס אח"כ לא רק הרווקות אלא כולם 🙂 
מרשמלו פרחים
 
לסיכום, זה הערב שלכם, תשמחו עד בלי סוף, תיהנו מחיים מתוקים והכי חשוב מאושרים. מזל טוב!